På entrea.se används cookies. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du detta.

Projektledning med full kontroll i varje steg
Se tydligt era ingående resurser, framdrift, avvikelser och tidsrapportering. Detta hjälper projektledaren att använda företagets resurser effektivt och säkerställer ett korrekt utförande utifrån anbud och kundavtal.
Projekt
Lägg till kund och projekttyp, koppla dokument, ta bilder, spara. Ytterligare information läggs till efterhand.
Detaljerade anbud
Enkelt för såväl korta jobb som komplexa projekt. Arbetstid och material presenteras på ett överskådligt sätt.
Kalkylering
Artikelregister kopplat till enhetstider eller egna tider för varje arbetsmoment.
Efterkalkyl
Beräknad material- och tidsåtgång följs upp då arbetad tid och material rapporteras direkt i mobilen.
Ramavtal
Systemet har stöd för ramavtalskunder och säkerställer rätt timpris för varje avtalskund vid varje projekt.
Premieackordlista
Överenskomna tider finns integrerade i systemet. Utvidga listan med flera arbetsmoment och egna tider.
Personalregister
Komplett personalregister med anhöriglista. Utbildningar och certifikat registreras med giltighetstid.
Fastighetsregister
Kontroll på alla fastigheter som ni gör jobb på, koppla per kund och ange kontaktpersoner.
Utrustningsregister
Administratören tilldelar säkerhetsutrustning och maskiner. Systemet ger en bra överblick vem som har ansvaret för utrustningen.
Resursplanerare
Detaljerad projektplanering visar tilldelade resurser, arbetsorder, UE, materiallyft samt projektfakturor.
Språkstöd
Språkstöd som förenklar arbetets gång där företagets eller UEs personal inte har svenska som modersmål.
Dokumentmallar
Bygg upp formulärbibliotek för att förenkla arbetet, säkerställa tydlig kommunikation och skapa ett effektivt flöde.